Paper published in a journal (Scientific congresses and symposiums)
Apprentissage de la lecture : étude de l'influence des méthodes d'enseignement sur les fonctions cognitives de l'enfant
Trappeniers, Julie; Lefebvre, Laurent
2010
 

Files


Full Text
aTrappeniers, Lefebvre - 2010 - SFP Lille.pdf
Author postprint (326.33 kB)
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Research center :
CREMH - Mind & Health
Disciplines :
Theoretical & cognitive psychology
Author, co-author :
Trappeniers, Julie ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Psychologie cognitive et Neuropsychologie
Lefebvre, Laurent ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Psychologie cognitive et Neuropsychologie
Language :
French
Title :
Apprentissage de la lecture : étude de l'influence des méthodes d'enseignement sur les fonctions cognitives de l'enfant
Publication date :
08 September 2010
Event name :
52e congrès de la Société Française de Psychologie
Event place :
Lille, France
Event date :
2010
Research unit :
P325 - Psychologie cognitive et Neuropsychologie
Research institute :
R350 - Institut de recherche en sciences et technologies du langage
R550 - Institut des Sciences et Technologies de la Santé
Available on ORBi UMONS :
since 21 December 2010

Statistics


Number of views
0 (0 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS