No full text
Doctoral thesis (Dissertations and theses)
Les modèles et la modélisation de la réaction acide-base dans le curriculum scolaire. Une contribution en didactique de la chimie dans l'enseignement secondaire supérieur en République Démocratique du Congo
Mano Machumu, Innocent
2011
 

Files


Full Text
No document available.
Annexes
Mano-I_these-version-finale.pdf
Publisher postprint (7.92 MB)
Download
Mano-I_these-annexes.pdf
Publisher postprint (17.98 MB)
Download

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Chemistry
Education & instruction
Author, co-author :
Language :
English
Title :
Les modèles et la modélisation de la réaction acide-base dans le curriculum scolaire. Une contribution en didactique de la chimie dans l'enseignement secondaire supérieur en République Démocratique du Congo
Defense date :
01 September 2011
Number of pages :
241
Institution :
Université de Mons
Degree :
Doctorat en sciences psychologiques et de l'éducation
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
S885 - Laboratoire Interfaces et Fluides complexes
Available on ORBi UMONS :
since 09 December 2011

Statistics


Number of views
21 (0 by UMONS)
Number of downloads
69 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS