No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Evaluations, modèles psycho-cognitifs et situations d'enseignement... les mettre en relation pour développer les processus d'abstraction spatiales des élèves
Soetewey, Sabine
2014Journée d'étude 'Espace & Abstraction'
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Soetewey, Sabine  ;  Université de Mons > Administration > Service Gestion Mobilière
Language :
French
Title :
Evaluations, modèles psycho-cognitifs et situations d'enseignement... les mettre en relation pour développer les processus d'abstraction spatiales des élèves
Publication date :
14 November 2014
Number of pages :
1
Event name :
Journée d'étude 'Espace & Abstraction'
Event place :
Mons, Belgium
Event date :
2014
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
Research institute :
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 15 January 2015

Statistics


Number of views
5 (0 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS