Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Le rôle des réseaux sociaux dans l'internationalisation des petites entreprises
Deprince, Elodie
201413ème Journée de recherche sur le marketing digital
 

Files


Full Text
acte de colloque 2014.pdf
Publisher postprint (474.25 kB)
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Marketing
Author, co-author :
Deprince, Elodie ;  Université de Mons > Faculté Warocqué d'Economie et de Gestion > Marketing et Communication
Language :
French
Title :
Le rôle des réseaux sociaux dans l'internationalisation des petites entreprises
Publication date :
12 September 2014
Number of pages :
27
Event name :
13ème Journée de recherche sur le marketing digital
Event place :
Paris, France
Event date :
2014
Research unit :
W727 - Marketing et Communication
Research institute :
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 19 December 2017

Statistics


Number of views
17 (1 by UMONS)
Number of downloads
1 (1 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS