Article (Scientific journals)
Du tracking, des contre-mesures et de leur efficacité dans la publicité ciblée
Viseur, Robert
2021In Revue ouverte d'ingénierie des systèmes d'information, 21-2 (1)
Peer reviewed
 

Files


Full Text
iste_roisi21v2n1_2.pdf
Publisher postprint (1.21 MB)
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
[fr] tracking
Disciplines :
General management, entrepreneurship & organizational theory
Library & information sciences
Author, co-author :
Viseur, Robert  ;  Université de Mons > Faculté Warocqué d'Economie et de Gestion > Service des Technologies de l'Information et de la Communication
Language :
French
Title :
Du tracking, des contre-mesures et de leur efficacité dans la publicité ciblée
Publication date :
19 January 2021
Journal title :
Revue ouverte d'ingénierie des systèmes d'information
ISSN :
2634-1468
Volume :
21-2
Issue :
1
Peer reviewed :
Peer reviewed
Research unit :
W714 - Technologies de l'Information et de la Communication
Research institute :
R300 - Institut de Recherche en Technologies de l'Information et Sciences de l'Informatique
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 22 January 2021

Statistics


Number of views
9 (2 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)

OpenCitations
 
0

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS