Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Agilité pédagogique et qualité des apprentissages : évaluation d’un dispositif de classe inversée initié en période de pandémie
Viseur, Robert
2023MACCA Management
Peer reviewed
 

Files


Full Text
robert-viseur-macca-2023.pdf
Author postprint (1.38 MB)
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
classe inversée; innovation pédagogique; pédagogie active; qcm
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Viseur, Robert  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté Warocqué d'Economie et de Gestion > Service des Technologies de l'Information et de la Communication
Language :
French
Title :
Agilité pédagogique et qualité des apprentissages : évaluation d’un dispositif de classe inversée initié en période de pandémie
Publication date :
06 January 2023
Event name :
MACCA Management
Event date :
05-06/01/2023
Audience :
International
Peer reviewed :
Peer reviewed
Research unit :
W714 - Technologies de l'Information et de la Communication
Research institute :
Soci&Ter
Available on ORBi UMONS :
since 04 January 2023

Statistics


Number of views
3 (2 by UMONS)
Number of downloads
1 (1 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS