Paper published in a book (Scientific congresses and symposiums)
Pratiques in situ d'enseignants-chercheurs et confrontation avec le vécu des étudiants : une étude de cas en mathématiques et en physique
Bridoux, Stéphanie; Grenier-Boley, Nicolas; Lebrun, Nathalie
2022In de Hosson, Cécile; Abboud, Maha (Eds.) Rendez-vous en didactique : recherches, dialogues et plus si affinités
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Bridoux_Grenier-Boley_Lebrun2022.pdf
Publisher postprint (206.5 kB)
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Physical, chemical, mathematical & earth Sciences: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
Bridoux, Stéphanie  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté des Sciences > Service de Didactique des Disciplines scientifiques
Grenier-Boley, Nicolas
Lebrun, Nathalie
 These authors have contributed equally to this work.
Language :
French
Title :
Pratiques in situ d'enseignants-chercheurs et confrontation avec le vécu des étudiants : une étude de cas en mathématiques et en physique
Publication date :
2022
Event name :
Rendez-vous en didactique : recherches, dialogues et plus si affinités
Event organizer :
Laboratoire de Didactique André Revuz
Event place :
Paris, France
Event date :
30 mai - 3 juin 2022
Main work title :
Rendez-vous en didactique : recherches, dialogues et plus si affinités
Author, co-author :
de Hosson, Cécile
Abboud, Maha
Publisher :
IREM de Paris - Université Paris Cité, Paris, France
ISBN/EAN :
978-2-86612-403-8
Pages :
211-215
Peer reviewed :
Peer reviewed
Research institute :
Complexys
Available on ORBi UMONS :
since 06 January 2023

Statistics


Number of views
8 (8 by UMONS)
Number of downloads
6 (6 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS