Scientific conference in universities or research centers (Scientific conferences in universities or research centers)
Automatiser la relation client : opportunités et limitations
Viseur, Robert
2024
 

Files


Full Text
robert-viseur-umons-fweg-escp-iag-grc-bm.pdf
Author postprint (642.79 kB) Creative Commons License - Attribution, No Derivatives
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
intelligence artificielle; relation client
Disciplines :
Marketing
Author, co-author :
Viseur, Robert  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté Warocqué d'Economie et de Gestion > Service des Technologies de l'Information et de la Communication
Language :
French
Title :
Automatiser la relation client : opportunités et limitations
Publication date :
14 March 2024
Event name :
Chaire UVSQ-La Poste « Qualité & Expérience client »
Event place :
Paris, France
Event date :
14/03/2024
Research unit :
W714 - Technologies de l'Information et de la Communication
Research institute :
Soci&Ter
Available on ORBi UMONS :
since 15 March 2024

Statistics


Number of views
2 (0 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS