Internal report (Reports)
Mise à l'épreuve de situations scolaires visant à développer le processus d'abstraction chez les élèves de 8 à 14 ans
Duroisin, Natacha; Malaise, Stephanie
2015
 

Files


Full Text
rapport_recherche_abstraction_espace_sansécoles.pdf
Publisher postprint (3.65 MB)
Download

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Mathematics
Education & instruction
Author, co-author :
Duroisin, Natacha  ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Méthodologie et formation
Malaise, Stephanie ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Méthodologie et formation
Language :
French
Title :
Mise à l'épreuve de situations scolaires visant à développer le processus d'abstraction chez les élèves de 8 à 14 ans
Publication date :
19 November 2015
Number of pages :
85
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
Research institute :
R150 - Institut de Recherche sur les Systèmes Complexes
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 03 January 2016

Statistics


Number of views
12 (0 by UMONS)
Number of downloads
55 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS