Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
My Espace Recherche
Projects Module
PhD Module
Statistics
Help
Table of Content
Add a new publication
Legal information
About
What's ORBi
Release notes
OAI-PMH
Impact and Visibility
Deposit Charter
News
Explore
PeriScops
Back
Home
Detailed Reference
Download
Internal report (Reports)
Mise à l'épreuve de situations scolaires visant à développer le processus d'abstraction chez les élèves de 8 à 14 ans
Duroisin, Natacha
;
Malaise, Stephanie
2015
Permalink
https://hdl.handle.net/20.500.12907/14753
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
rapport_recherche_abstraction_espace_sansécoles.pdf
Publisher postprint (3.65 MB)
Download
All documents in ORBi UMONS are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Mathematics
Education & instruction
Author, co-author :
Duroisin, Natacha
;
Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Méthodologie et formation
Malaise, Stephanie
;
Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Méthodologie et formation
Language :
French
Title :
Mise à l'épreuve de situations scolaires visant à développer le processus d'abstraction chez les élèves de 8 à 14 ans
Publication date :
19 November 2015
Number of pages :
85
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
Research institute :
R150 - Institut de Recherche sur les Systèmes Complexes
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 03 January 2016
Statistics
Number of views
12 (0 by UMONS)
Number of downloads
55 (0 by UMONS)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi UMONS