Article (Scientific journals)
Education pour tous : situations et tendances 2000. L'évaluation des acquis scolaires (UNESCO)
Demeuse, Marc
2001In Cahiers du Service de Pédagogie Expérimentale, (5-6), p. 145-148
 

Files


Full Text
C0056145.pdf
Publisher postprint (20.55 kB)
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
[fr] éducation pour tous
Disciplines :
Political science, public administration & international relations
Author, co-author :
Language :
French
Title :
Education pour tous : situations et tendances 2000. L'évaluation des acquis scolaires (UNESCO)
Publication date :
28 March 2001
Journal title :
Cahiers du Service de Pédagogie Expérimentale
ISSN :
1375-9310
Publisher :
Université de Liège. Institut de Psychologie et des Sciences de l'Education, Liège, Belgium
Issue :
5-6
Pages :
145-148
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
Commentary :
Note de lecture
Available on ORBi UMONS :
since 28 March 2011

Statistics


Number of views
0 (0 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS