Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
My Espace Recherche
Projects Module
PhD Module
Statistics
Help
Start on ORBi (visitor)
Start on ORBi (UMONS)
MyORBi
Link your ORCiD
Add a new publication
Reference your datasets
Improve your visibility
Predatory journals
Legal information
Representative
FAQ
Should I work with this publisher?
Generate a list of publication
About
What's ORBi
Release notes
OAI-PMH
Impact and Visibility
Deposit Charter
News
Explore
PeriScops
Back
Home
Detailed Reference
Request a copy
Article (Scientific journals)
Editorial. Un regard pluriel sur l'évaluation offert aux scientifiques francophones et construit par eux
Demeuse, Marc
;
Fagnant, Annick
;
Dupriez, V.
2015
•
In
Evaluer: Journal International de Recherche en Education et Formation, 1
(1), p. 5
Peer reviewed
Permalink
https://hdl.handle.net/20.500.12907/22162
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
e-jiref_1-1_Edito_5-10.pdf
Publisher postprint (285.97 kB)
Request a copy
All documents in ORBi UMONS are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
[fr]
politiques éducatives;
[fr]
recherche en éducation;
[fr]
francophonie;
[fr]
éditorial;
[fr]
évaluation
Abstract :
[fr]
Editorial du premier numéro de la revue Evaluer. Journal international de recherche en éducation et formation.
Disciplines :
Political science, public administration & international relations
Education & instruction
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Demeuse, Marc
;
Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Fagnant, Annick
Dupriez, V.
Language :
French
Title :
Editorial. Un regard pluriel sur l'évaluation offert aux scientifiques francophones et construit par eux
Publication date :
22 January 2015
Journal title :
Evaluer: Journal International de Recherche en Education et Formation
ISSN :
1374-1217
eISSN :
2593-7871
Publisher :
Association pour le Développement des Méthodologies d'Evaluation en Education (ADMEE), Neuchâtel, Switzerland
Volume :
1
Issue :
1
Pages :
5
Peer reviewed :
Peer reviewed
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
Research institute :
R150 - Institut de Recherche sur les Systèmes Complexes
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 31 January 2015
Statistics
Number of views
4 (0 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi UMONS