Article (Scientific journals)
Editorial. Un regard pluriel sur l'évaluation offert aux scientifiques francophones et construit par eux
Demeuse, Marc; Fagnant, Annick; Dupriez, V.
2015In Evaluer: Journal International de Recherche en Education et Formation, 1 (1), p. 5
Peer reviewed
 

Files


Full Text
e-jiref_1-1_Edito_5-10.pdf
Publisher postprint (285.97 kB)
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
[fr] politiques éducatives; [fr] recherche en éducation; [fr] francophonie; [fr] éditorial; [fr] évaluation
Abstract :
[fr] Editorial du premier numéro de la revue Evaluer. Journal international de recherche en éducation et formation.
Disciplines :
Political science, public administration & international relations
Education & instruction
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Demeuse, Marc  ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Fagnant, Annick
Dupriez, V.
Language :
French
Title :
Editorial. Un regard pluriel sur l'évaluation offert aux scientifiques francophones et construit par eux
Publication date :
22 January 2015
Journal title :
Evaluer: Journal International de Recherche en Education et Formation
ISSN :
1374-1217
Publisher :
Association pour le Développement des Méthodologies d'Evaluation en Education (ADMEE), Neuchâtel, Switzerland
Volume :
1
Issue :
1
Pages :
5
Peer reviewed :
Peer reviewed
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
Research institute :
R150 - Institut de Recherche sur les Systèmes Complexes
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 31 January 2015

Statistics


Number of views
0 (0 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS