Article (Scientific journals)
Effet de deux modalités d'utilisation pédagogique du tableau blanc interactif sur les performances des apprenants
Mélot, Lionel; Strebelle, Albert; Depover, Christian
2015In Frantice.net, 5 (10), p. 14-24
Peer reviewed
 

Files


Full Text
TBI_Melot_Strebelle_Depover.pdf
Publisher postprint (262.23 kB)
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Mélot, Lionel ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service d'Ingénierie pédagogique et numérique éducatif ; Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Technologie de l'éducation
Strebelle, Albert ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service d'Ingénierie pédagogique et numérique éducatif ; Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Technologie de l'éducation
Depover, Christian ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Technologie de l'éducation
Language :
French
Title :
Effet de deux modalités d'utilisation pédagogique du tableau blanc interactif sur les performances des apprenants
Publication date :
01 April 2015
Journal title :
Frantice.net
Publisher :
Université de Limoges, France
Volume :
5
Issue :
10
Pages :
14-24
Peer reviewed :
Peer reviewed
Research unit :
P304 - Technologie de l'éducation
Research institute :
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 16 January 2016

Statistics


Number of views
1 (0 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS