No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Les médias et l'orientation scolaire : comment se positionnent les acteurs de l'enseignement à propos de l'allongement d'un tronc commun ?
Ferrara, Mélanie; Rika, Geralda; Friant, Nathanaël et al.
2019In Canzittu, Damien; Canzittu, Damien (Eds.) Penser et agir l'orientation au 21ème siècle. De l'élève au citoyen engagé
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Political science, public administration & international relations
Sociology & social sciences
Social, industrial & organizational psychology
Author, co-author :
Ferrara, Mélanie 
Rika, Geralda
Friant, Nathanaël ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Canzittu, Damien  ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Language :
French
Title :
Les médias et l'orientation scolaire : comment se positionnent les acteurs de l'enseignement à propos de l'allongement d'un tronc commun ?
Publication date :
04 March 2019
Main work title :
Penser et agir l'orientation au 21ème siècle. De l'élève au citoyen engagé
Author, co-author :
Canzittu, Damien  ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Editor :
Canzittu, Damien  ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Publisher :
Qui plus est
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
Research institute :
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 05 November 2020

Statistics


Number of views
13 (4 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS