Article (Scientific journals)
La ségrégation scolaire en Belgique francophone : que disent les acteurs des mesures visant à la réduire?
Calvo Gil, Renaud; Ferrara, Mélanie; Friant, Nathanaël
2017In Journal of Interdisciplinary Methodologies and Issues in Science, 3
Peer reviewed
 

Files


Full Text
calvo_gil_et_al_2017_ - copie.pdf
Publisher postprint (1.54 MB)
Download

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Political science, public administration & international relations
Sociology & social sciences
Social, industrial & organizational psychology
Author, co-author :
Calvo Gil, Renaud ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Méthodologie et formation
Ferrara, Mélanie ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Méthodologie et formation
Friant, Nathanaël ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Méthodologie et formation
Language :
French
Title :
La ségrégation scolaire en Belgique francophone : que disent les acteurs des mesures visant à la réduire?
Publication date :
29 May 2017
Journal title :
Journal of Interdisciplinary Methodologies and Issues in Science
ISSN :
2430-3038
Volume :
3
Peer reviewed :
Peer reviewed
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
Research institute :
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 29 May 2017

Statistics


Number of views
22 (0 by UMONS)
Number of downloads
112 (1 by UMONS)

Scopus citations®
 
20
Scopus citations®
without self-citations
14

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS