Article for a general audience (Diverse speeches and writings)
Comment le débat sur l'enseignement est entré dans l'ère post-vérité
Friant, Nathanaël
2017
 

Files


Full Text
Comment le debat sur l.docx
Publisher postprint (157.33 kB)
Download

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Political science, public administration & international relations
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Friant, Nathanaël ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Méthodologie et formation
Language :
French
Title :
Comment le débat sur l'enseignement est entré dans l'ère post-vérité
Publication date :
28 September 2017
Journal title :
Le club de Mediapart
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
Research institute :
R150 - Institut de Recherche sur les Systèmes Complexes
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Commentary :
https://blogs.mediapart.fr/nathfriant/blog/220917/comment-le-debat-sur-lenseignement-est-entre-dans-lere-post-verite
Available on ORBi UMONS :
since 04 December 2017

Statistics


Number of views
8 (0 by UMONS)
Number of downloads
2 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS