Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
My Espace Recherche
Projects Module
PhD Module
Statistics
Help
Table of Content
Add a new publication
Legal information
About
What's ORBi
Release notes
OAI-PMH
Impact and Visibility
Deposit Charter
News
Explore
PeriScops
Back
Home
Detailed Reference
Download
Article for a general audience (Diverse speeches and writings)
Comment le débat sur l'enseignement est entré dans l'ère post-vérité
Friant, Nathanaël
2017
Permalink
https://hdl.handle.net/20.500.12907/13128
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Comment le debat sur l.docx
Publisher postprint (157.33 kB)
Download
All documents in ORBi UMONS are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Political science, public administration & international relations
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Friant, Nathanaël
;
Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Méthodologie et formation
Language :
French
Title :
Comment le débat sur l'enseignement est entré dans l'ère post-vérité
Publication date :
28 September 2017
Journal title :
Le club de Mediapart
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
Research institute :
R150 - Institut de Recherche sur les Systèmes Complexes
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Commentary :
https://blogs.mediapart.fr/nathfriant/blog/220917/comment-le-debat-sur-lenseignement-est-entre-dans-lere-post-verite
Available on ORBi UMONS :
since 04 December 2017
Statistics
Number of views
8 (0 by UMONS)
Number of downloads
2 (0 by UMONS)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi UMONS