Article (Scientific journals)
Enseignement explicite et développement de compétences : antinomie ou nécessité ?
Bocquillon, Marie; Gauthier, Clermont; Bissonnette, Steve et al.
2020In Formation et Profession: Revue Scientifique Internationale en Education
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Bocquillon_et_al_2020_formation_et_profession.pdf
Publisher postprint (298.08 kB)
Download

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Bocquillon, Marie ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Gauthier, Clermont
Bissonnette, Steve
Derobertmasure, Antoine ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Language :
French
Title :
Enseignement explicite et développement de compétences : antinomie ou nécessité ?
Publication date :
10 September 2020
Journal title :
Formation et Profession: Revue Scientifique Internationale en Education
Publisher :
Centre de Recherche Interuniversitaire sur la Formation et la Profession Enseignante (CRIFPE), Montreal, Canada
Peer reviewed :
Peer reviewed
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
Research institute :
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 31 December 2019

Statistics


Number of views
52 (5 by UMONS)
Number of downloads
106 (6 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS