Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
My Espace Recherche
Projects Module
PhD Module
Statistics
Help
Table of Content
Add a new publication
Legal information
Deposit your PhD Thesis
About
What's ORBi
Release notes
OAI-PMH
Impact and Visibility
Deposit Charter
News
Explore
PeriScops
Back
Home
Detailed Reference
Download
Article (Scientific journals)
Enseignement explicite et développement de compétences : antinomie ou nécessité ?
Bocquillon, Marie
;
Gauthier, Clermont
;
Bissonnette, Steve
et al.
2020
•
In
Formation et Profession: Revue Scientifique Internationale en Education
Peer reviewed
Permalink
https://hdl.handle.net/20.500.12907/15731
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Bocquillon_et_al_2020_formation_et_profession.pdf
Publisher postprint (298.08 kB)
Download
All documents in ORBi UMONS are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Bocquillon, Marie
;
Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Gauthier, Clermont
Bissonnette, Steve
Derobertmasure, Antoine
;
Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Language :
French
Title :
Enseignement explicite et développement de compétences : antinomie ou nécessité ?
Publication date :
10 September 2020
Journal title :
Formation et Profession: Revue Scientifique Internationale en Education
Publisher :
Centre de Recherche Interuniversitaire sur la Formation et la Profession Enseignante (CRIFPE), Montreal, Canada
Peer reviewed :
Peer reviewed
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
Research institute :
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 31 December 2019
Statistics
Number of views
52 (5 by UMONS)
Number of downloads
106 (6 by UMONS)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi UMONS