Working paper (E-prints, Working papers and Research blog)
Comment rendre visibles les étapes de l'enseignement explicite en classe ? L'échelle d'enseignement-apprentissage : un outil créé à partir de la littérature scientifique.
Baco, Christophe; Bocquillon, Marie
2019
 

Files


Full Text
WP02_2019_Baco_Bocquillon.pdf
Publisher postprint (4.76 MB)
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Baco, Christophe  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Bocquillon, Marie ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Language :
French
Title :
Comment rendre visibles les étapes de l'enseignement explicite en classe ? L'échelle d'enseignement-apprentissage : un outil créé à partir de la littérature scientifique.
Publication date :
24 March 2019
Number of pages :
32
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
Research institute :
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 12 January 2020

Statistics


Number of views
7 (3 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS