Article (Scientific journals)
Analyse des effets de deux modalités de constitution des groupes dans un dispositif hybride de formation à distance
Depover, Christian; Quintin, Jean-Jacques; De Lièvre, Bruno
2004In Revue Internationale des Technologies en Pédagogie Universitaire, 1 (1), p. 38-44
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Depover-Quintin-Delievre-2004.pdf
Publisher postprint (262.09 kB)
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Depover, Christian ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Technologie de l'éducation
Quintin, Jean-Jacques
De Lièvre, Bruno  
Language :
German
Title :
Analyse des effets de deux modalités de constitution des groupes dans un dispositif hybride de formation à distance
Publication date :
25 February 2004
Journal title :
Revue Internationale des Technologies en Pédagogie Universitaire
Publisher :
Profetic, Montréal, Canada
Volume :
1
Issue :
1
Pages :
38-44
Peer reviewed :
Peer reviewed
Research unit :
P303 - Pédagogie générale et médias éducatifs
Research institute :
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 25 February 2014

Statistics


Number of views
4 (1 by UMONS)
Number of downloads
1 (1 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS