No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Comment les futurs enseignants vérifient-ils la compréhension de leurs élèves? Focus sur l'épine dorsale de l'enseignement explicite.
Bocquillon, Marie; Derobertmasure, Antoine; Demeuse, Marc
20196e colloque international du CRIFPE
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Bocquillon, Marie ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Derobertmasure, Antoine ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > FPSE - Cellule de pédagogie facultaire
Demeuse, Marc  ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Language :
French
Title :
Comment les futurs enseignants vérifient-ils la compréhension de leurs élèves? Focus sur l'épine dorsale de l'enseignement explicite.
Publication date :
25 April 2019
Event name :
6e colloque international du CRIFPE
Event place :
Montréal, Canada
Event date :
2019
Audience :
International
Peer review/Selection committee :
Peer reviewed
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
Research institute :
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 12 January 2020

Statistics


Number of views
31 (3 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS