Article (Scientific journals)
La conception des environnements d'apprentissage : de la théorie à la pratique / de la pratique à la théorie
Depover, Christian; Quintin, Jean-Jacques; De Lièvre, Bruno
2000In Apprentissage des Langues et Systèmes d'Information et de Communication, 3 (1), p. 17-30
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Doc990[1].521.pdf
Publisher postprint (304.18 kB)
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Depover, Christian ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Technologie de l'éducation
Quintin, Jean-Jacques
De Lièvre, Bruno  ;  Université de Mons > Faculté de Traduction et d'Interprétation - Ecole d'Interprètes Internationaux > FTI-EII - Service du Doyen
Language :
French
Title :
La conception des environnements d'apprentissage : de la théorie à la pratique / de la pratique à la théorie
Publication date :
25 February 2000
Journal title :
Apprentissage des Langues et Systèmes d'Information et de Communication
Publisher :
Université Marc Bloch, France
Volume :
3
Issue :
1
Pages :
17-30
Peer reviewed :
Peer reviewed
Research unit :
P303 - Pédagogie générale et médias éducatifs
Research institute :
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 25 February 2014

Statistics


Number of views
2 (1 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS