Article (Scientific journals)
Enhancing Guidance through Professionalization: Embracing an Educational Paradigm
Canzittu, Damien; Lothaire, Sandrine
2024In Global Journal of Guidance and Counseling in Schools: Current Perspectives, 14 (1), p. 1-11
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Enhancing_guidance_through_professionalization-Texte final.pdf
Author preprint (445.13 kB)
Download

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
orientation
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Canzittu, Damien  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Educatio > Service de Sciences de l'enseignement et de la formation
Lothaire, Sandrine  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Educatio > Service de Sciences de l'enseignement et de la formation
Language :
English
Title :
Enhancing Guidance through Professionalization: Embracing an Educational Paradigm
Publication date :
2024
Journal title :
Global Journal of Guidance and Counseling in Schools: Current Perspectives
eISSN :
2301-2609
Publisher :
Birlesik Dunya Yenilik Arastirma ve Yayincilik Merkezi, Cyprus
Volume :
14
Issue :
1
Pages :
1-11
Peer reviewed :
Peer reviewed
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
Research institute :
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 12 January 2024

Statistics


Number of views
24 (8 by UMONS)
Number of downloads
51 (2 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS