Paper published in a journal (Scientific congresses and symposiums)
Le comportement individuel des élèves, une clé pour modéliser la dynamique du système éducatif
Hourez, Jonathan; Friant, Nathanaël; Soetewey, Sabine et al.
2011
 

Files


Full Text
Hourez_J_JDL11_erratum.pdf
Author preprint (560.39 kB)
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
[fr] modélisation du comportement humain
Disciplines :
Political science, public administration & international relations
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Hourez, Jonathan ;  Université de Mons > Faculté des Sciences > Systèmes d'information
Friant, Nathanaël ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Méthodologie et formation
Soetewey, Sabine ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Méthodologie et formation
Demeuse, Marc  ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Méthodologie et formation
Language :
French
Title :
Le comportement individuel des élèves, une clé pour modéliser la dynamique du système éducatif
Publication date :
19 May 2011
Event name :
XVIII èmes Journées d'études sur les données longitudinales dans l'analyse du marché du travail: Les nouvelles ségrégations scolaires et professionnelles
Event place :
Toulouse, France
Event date :
2011
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
Available on ORBi UMONS :
since 09 May 2011

Statistics


Number of views
0 (0 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS