Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Explore
Statistics
Help
Start on ORBi
MyORBi
Legal Information
Add your ORCID
Generate a list of publication
About
What's ORBi
Visibility
Release notes
Back
Home
Detailled Reference
Request a copy
Paper published in a journal (Scientific congresses and symposiums)
Entre scénario d'apprentissage et scénario d'encadrement : quel impact sur les apprentissages réalisés en groupe de discussion asynchrone ?
Decamps, Sandrine
;
De Lièvre, Bruno
;
Depover, Christian
2008
Permalink
https://hdl.handle.net/20.500.12907/31188
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Decamps-2008-11-scenario.pdf
Author postprint (290.53 kB)
Request a copy
All documents in ORBi UMONS are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Decamps, Sandrine
;
Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Technologie de l'éducation
De Lièvre, Bruno
;
Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
Depover, Christian
;
Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Technologie de l'éducation
Language :
French
Title :
Entre scénario d'apprentissage et scénario d'encadrement : quel impact sur les apprentissages réalisés en groupe de discussion asynchrone ?
Publication date :
01 October 2008
Event name :
TICE 2008 : L''apprenant et ses nouvelles attentes, au coeur des TICE
Event place :
Paris, France
Research unit :
P303 - Pédagogie générale et médias éducatifs
P304 - Technologie de l'éducation
Available on ORBi UMONS :
since 07 October 2010
Statistics
Number of views
0 (0 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi UMONS