Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Development of critical thinking of preservice teachers: assessing the impact of a bachelor’s degree course in teaching science
Gonzalez Vargas, Eva; Maes, Olivier; Derobertmasure, Antoine et al.
2025European First Year Experience Conference 2025
 

Files


Full Text
Communication EFYE Gonzalez-Vargas Eva.pdf
Author postprint (1.02 MB) Creative Commons License - Attribution, Non-Commercial, No Derivative
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Gonzalez Vargas, Eva  ;  Université de Mons - UMONS > Ecole de Formation des Enseignants > Service Pédagogie et méthodologie de l’enseignement
Maes, Olivier  ;  Université de Mons - UMONS > Ecole de Formation des Enseignants > Service Pédagogie et méthodologie de l’enseignement
Derobertmasure, Antoine ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Sciences de l'enseignement et de la formation ; UMONS - Université de Mons > Ecole de Formations des Enseignants > Service Pédagogie et Méthodologie de l'Enseignement
Dachet, Dylan  ;  Université de Mons - UMONS > Ecole de Formation des Enseignants > Service Pédagogie et méthodologie de l’enseignement
Language :
English
Title :
Development of critical thinking of preservice teachers: assessing the impact of a bachelor’s degree course in teaching science
Publication date :
26 May 2025
Event name :
European First Year Experience Conference 2025
Event organizer :
KU Leuven
Event place :
Leuven, Belgium
Event date :
26/05/2025
Audience :
International
Research unit :
B110 - Pédagogie et méthodologie de l’enseignement
Research institute :
Complexys
Available on ORBi UMONS :
since 04 June 2025

Statistics


Number of views
16 (4 by UMONS)
Number of downloads
1 (1 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS