Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Pre-service teachers' conceptions on explicit, (socio-)constructivist and transmissive approaches to teaching and learning in French Speaking Belgium
Gravé, Chloé; Bocquillon, Marie; Friant, Nathanaël et al.
2019Teacher education policy in Europe
 

Files


Full Text
presentation.pdf
Publisher postprint (2.43 MB)
Download

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Political science, public administration & international relations
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Gravé, Chloé
Bocquillon, Marie ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Friant, Nathanaël ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Demeuse, Marc  ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Language :
English
Title :
Pre-service teachers' conceptions on explicit, (socio-)constructivist and transmissive approaches to teaching and learning in French Speaking Belgium
Publication date :
17 May 2019
Number of pages :
23
Event name :
Teacher education policy in Europe
Event place :
Cracovie, Poland
Event date :
2019
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
Research institute :
R150 - Institut de Recherche sur les Systèmes Complexes
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 15 January 2020

Statistics


Number of views
2 (0 by UMONS)
Number of downloads
25 (1 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS