Paper published in a journal (Scientific congresses and symposiums)
Effets de deux modalités d'usage du tableau blanc interactif sur la dynamique d'apprentissage et la progression des apprenants
Duroisin, Natacha; Temperman, Gaëtan; De Lièvre, Bruno
2011
 

Files


Full Text
TBI - natacha (2).pdf
Author postprint (327.21 kB)
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Philosophy & ethics
Education & instruction
Author, co-author :
Duroisin, Natacha  ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Méthodologie et formation
Temperman, Gaëtan  ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
De Lièvre, Bruno  ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
Language :
French
Title :
Effets de deux modalités d'usage du tableau blanc interactif sur la dynamique d'apprentissage et la progression des apprenants
Publication date :
24 May 2011
Event name :
Environnements Informatiques pour l'Apprentissage Humain
Event place :
Mons, Belgium
Event date :
2011
Research unit :
P303 - Pédagogie générale et médias éducatifs
P316 - Méthodologie et formation
Research institute :
R300 - Institut de Recherche en Technologies de l'Information et Sciences de l'Informatique
Available on ORBi UMONS :
since 28 May 2011

Statistics


Number of views
5 (2 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS