Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Explore
Statistics
Help
Start on ORBi (visitor)
Start on ORBi (UMONS)
MyORBi
Link your ORCiD
Add a new publication
Generate a list of publication
Improve your visibility
Predatory journals
Legal information
Representative
FAQ
About
What's ORBi
Release notes
OAI-PMH
Impact and Visibility
Deposit Charter
News
Back
Home
Detailled Reference
Request a copy
Paper published in a journal (Scientific congresses and symposiums)
Effets de deux modalités d'usage du tableau blanc interactif sur la dynamique d'apprentissage et la progression des apprenants
Duroisin, Natacha
;
Temperman, Gaëtan
;
De Lièvre, Bruno
2011
Permalink
https://hdl.handle.net/20.500.12907/6625
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
TBI - natacha (2).pdf
Author postprint (327.21 kB)
Request a copy
All documents in ORBi UMONS are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Philosophy & ethics
Education & instruction
Author, co-author :
Duroisin, Natacha
;
Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Méthodologie et formation
Temperman, Gaëtan
;
Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
De Lièvre, Bruno
;
Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
Language :
French
Title :
Effets de deux modalités d'usage du tableau blanc interactif sur la dynamique d'apprentissage et la progression des apprenants
Publication date :
24 May 2011
Event name :
Environnements Informatiques pour l'Apprentissage Humain
Event place :
Mons, Belgium
Event date :
2011
Research unit :
P303 - Pédagogie générale et médias éducatifs
P316 - Méthodologie et formation
Research institute :
R300 - Institut de Recherche en Technologies de l'Information et Sciences de l'Informatique
Available on ORBi UMONS :
since 28 May 2011
Statistics
Number of views
5 (2 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi UMONS