Article (Scientific journals)
L'utilisation des manuels scolaires au service de l'enseignement par compétences : Approche intégrée d'un outil pédagogique en éveil-initiation scientifique
Dehon, Arnaud; Demeuse, Marc; Demierbe, Céline et al.
2010In Education et Formation, (e-292), p. 69-81
Peer reviewed
 

Files


Full Text
2010_e292-07.pdf
Author postprint (255.3 kB)
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Dehon, Arnaud ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Méthodologie et formation
Demeuse, Marc  ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Méthodologie et formation
Demierbe, Céline ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Méthodologie et formation
Derobertmasure, Antoine ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Cellule Facultaire de Pédagogie Universitaire
Malaise, Stephanie ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Méthodologie et formation
Vallee, Audrey
Language :
French
Title :
L'utilisation des manuels scolaires au service de l'enseignement par compétences : Approche intégrée d'un outil pédagogique en éveil-initiation scientifique
Publication date :
01 January 2010
Journal title :
Education et Formation
Publisher :
Université de Mons, Mons, Belgium
Issue :
e-292
Pages :
69-81
Peer reviewed :
Peer reviewed
Research unit :
P316 - Méthodologie et formation
Commentary :
http://ute3.umh.ac.be/revues/index.php?revue=8&page=3
Available on ORBi UMONS :
since 13 January 2011

Statistics


Number of views
0 (0 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS