Article (Scientific journals)
Tâches de programmation avec Scratch à l'école primaire : Observation et analyse du développement des compétences en mathématique : Programmation tasks with Scratch : Observation and analysis of the progression in mathematics
Temperman, Gaëtan; Anthoons, Caroline; De Lièvre, Bruno et al.
2014In Frantice.net, 9, p. 94-105
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
9.pdf
Publisher postprint (402.19 kB)
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Temperman, Gaëtan  ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
Anthoons, Caroline ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Orthopédagogie clinique
De Lièvre, Bruno  ;  Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
De Stercke, Joachim  
Language :
French
Title :
Tâches de programmation avec Scratch à l'école primaire : Observation et analyse du développement des compétences en mathématique : Programmation tasks with Scratch : Observation and analysis of the progression in mathematics
Publication date :
03 November 2014
Journal title :
Frantice.net
eISSN :
2110-5324
Publisher :
Université de Limoges, France
Volume :
9
Pages :
94-105
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Research unit :
P303 - Pédagogie générale et médias éducatifs
Available on ORBi UMONS :
since 02 October 2014

Statistics


Number of views
14 (0 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS