Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
My Espace Recherche
Projects Module
PhD Module
Statistics
Help
Start on ORBi (visitor)
Start on ORBi (UMONS)
MyORBi
Link your ORCiD
Add a new publication
Reference your datasets
Improve your visibility
Predatory journals
Legal information
Representative
FAQ
Should I work with this publisher?
Generate a list of publication
About
What's ORBi
Release notes
OAI-PMH
Impact and Visibility
Deposit Charter
News
Explore
PeriScops
Back
Home
Detailed Reference
Request a copy
Contribution to collective works (Parts of books)
Le printemps gaspillé : Pourquoi les rockeurs n'aiment pas l'école
Broussal, Dominique
;
De Stercke, Joachim
2022
•
In
Derobertmasure, Antoine
; Demeuse, Marc
; Bocquillon, Marie
(Eds.)
L'Ecole à travers l'art et la (pop)culture
Editorial reviewed
Permalink
https://hdl.handle.net/20.500.12907/43571
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Document Scannable le 2 oct. 2022, 10_39_25.pdf
Publisher postprint (12.85 MB)
Request a copy
All documents in ORBi UMONS are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
Ecole; art; (pop)culture; rock
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Broussal, Dominique
De Stercke, Joachim
;
Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Language :
French
Title :
Le printemps gaspillé : Pourquoi les rockeurs n'aiment pas l'école
Publication date :
2022
Main work title :
L'Ecole à travers l'art et la (pop)culture
Author, co-author :
Derobertmasure, Antoine
;
Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Demeuse, Marc
;
Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Bocquillon, Marie
;
Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Méthodologie et formation
Publisher :
Mardaga, Bruxelles, Belgium
ISBN/EAN :
9782804724276
Pages :
489-510
Peer reviewed :
Editorial reviewed
Research institute :
Soci&Ter
Available on ORBi UMONS :
since 02 October 2022
Statistics
Number of views
14 (2 by UMONS)
Number of downloads
1 (1 by UMONS)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi UMONS