Article (Scientific journals)
Les formateurs de terrain et la pratique réflexive Un rapport pluriel, complexe
Baco, Christophe; Bocquillon, Marie; Derobertmasure, Antoine et al.
2024In Apprendre et Enseigner Aujourd'hui
Editorial Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
printemps_2024_WEB (2).pdf
Author postprint (15.29 MB)
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
stage; pratique réflexive; formation initiale
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Baco, Christophe  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Sciences de l'enseignement et de la formation
Bocquillon, Marie ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Sciences de l'enseignement et de la formation
Derobertmasure, Antoine ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Sciences de l'enseignement et de la formation
Demeuse, Marc  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Sciences de l'enseignement et de la formation
Language :
French
Title :
Les formateurs de terrain et la pratique réflexive Un rapport pluriel, complexe
Publication date :
24 April 2024
Journal title :
Apprendre et Enseigner Aujourd'hui
ISSN :
1927-3215
eISSN :
1927-3223
Publisher :
Conseil pédagogique interdisciplinaire du Québec, Canada
Peer reviewed :
Editorial Reviewed verified by ORBi
Research unit :
P136 - Sciences de l’enseignement et de la formation
Research institute :
Soci&Ter
Available on ORBi UMONS :
since 24 April 2024

Statistics


Number of views
6 (1 by UMONS)
Number of downloads
2 (1 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS