Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
My Espace Recherche
Projects Module
PhD Module
Statistics
Help
Start on ORBi (visitor)
Start on ORBi (UMONS)
MyORBi
Link your ORCiD
Add a new publication
Reference your datasets
Improve your visibility
Predatory journals
Legal information
Representative
FAQ
Should I work with this publisher?
Generate a list of publication
About
What's ORBi
Release notes
OAI-PMH
Impact and Visibility
Deposit Charter
News
Explore
PeriScops
Back
Home
Detailed Reference
Request a copy
Internal report (Reports)
Rapport intermédiaire avril 2020 - Expérience pilote visant à renforcer la différenciation dans l'apprentissage de la lecture en M3, P1 et/ou P2
De Lièvre, Bruno
;
Temperman, Gaëtan
;
Dumont, Marie
et al.
2020
Permalink
https://hdl.handle.net/20.500.12907/32352
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
UMONS_Rapport-intermediaire_22_avril-2020(1).pdf
Publisher postprint (4.05 MB)
Request a copy
All documents in ORBi UMONS are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
De Lièvre, Bruno
;
Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service d'Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
Temperman, Gaëtan
Dumont, Marie
;
Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service d'Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
Housni, Sabrin
;
Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service d'Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
Piret, Gwendydd
;
Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service d'Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
Kumps, Audrey
;
Université de Mons > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service d'Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
Language :
French
Title :
Rapport intermédiaire avril 2020 - Expérience pilote visant à renforcer la différenciation dans l'apprentissage de la lecture en M3, P1 et/ou P2
Publication date :
22 April 2020
Number of pages :
206
Research unit :
P303 - Pédagogie générale et médias éducatifs
Research institute :
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Available on ORBi UMONS :
since 25 May 2020
Statistics
Number of views
16 (0 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi UMONS