No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
L’observation directe en classe et le coaching, un moyen de former les enseignants à des pratiques de prévention des difficultés des élèves
Baco, Christophe; Bocquillon, Marie; Coen, Constance
2024Congrès de l’Acfas
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Observation; développement professionnel
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Baco, Christophe  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Sciences de l'enseignement et de la formation
Bocquillon, Marie ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Sciences de l'enseignement et de la formation
Coen, Constance ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Sciences de l'enseignement et de la formation
Language :
French
Title :
L’observation directe en classe et le coaching, un moyen de former les enseignants à des pratiques de prévention des difficultés des élèves
Publication date :
13 May 2024
Event name :
Congrès de l’Acfas
Event place :
Ottawa, Canada
Event date :
13-17 mai 2024
By request :
Yes
Peer reviewed :
Peer reviewed
Research unit :
P136 - Sciences de l’enseignement et de la formation
Research institute :
Soci&Ter
Available on ORBi UMONS :
since 15 May 2024

Statistics


Number of views
11 (2 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS