Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Impact d’une formation à distance sur l’enseignement de la proportionnalité chez des #enseignants de la Fédération Wallonie-Bruxelles
Dragone, Laetitia; Temperman, Gaetan; De Lièvre, Bruno
2023L'éducation et l'école lors de la période postpandémique
Peer reviewed
 

Files


Full Text
à présenter.pdf
Author postprint (43.38 MB) Creative Commons License - Attribution, Non-Commercial, No Derivative
Download

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Dragone, Laetitia  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Educatio > Service d'Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
Temperman, Gaetan  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Educatio > Service d'Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
De Lièvre, Bruno  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Educatio > Service d'Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
Language :
French
Title :
Impact d’une formation à distance sur l’enseignement de la proportionnalité chez des #enseignants de la Fédération Wallonie-Bruxelles
Publication date :
17 November 2023
Event name :
L'éducation et l'école lors de la période postpandémique
Event date :
17-18 novembre
Audience :
International
Peer reviewed :
Peer reviewed
Research unit :
P303 - Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
Research institute :
Soci&Ter
Available on ORBi UMONS :
since 25 November 2023

Statistics


Number of views
6 (0 by UMONS)
Number of downloads
3 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS