No full text
Poster (Scientific congresses and symposiums)
Study of Reported Classroom Management Practices of Novice Teachers : Which Links with Effective Strategies ?
Coen, Constance; Bocquillon, Marie; Baco, Christophe et al.
2024Annual meeting of American Educational Research Association 2024
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Classroom Management
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Coen, Constance ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Sciences de l'enseignement et de la formation
Bocquillon, Marie ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Sciences de l'enseignement et de la formation
Baco, Christophe  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de Sciences de l'enseignement et de la formation
Gonzalez-vargas, Eva  ;  Université de Mons - UMONS > Ecole de Formation des Enseignants > Service Pédagogie et méthodologie de l’enseignement
Delbart, Laëtitia  ;  Université de Mons - UMONS > Ecole de Formation des Enseignants > Service du Secrétariat des études de l'Ecole de Formation des Enseignants
Language :
English
Title :
Study of Reported Classroom Management Practices of Novice Teachers : Which Links with Effective Strategies ?
Publication date :
14 April 2024
Event name :
Annual meeting of American Educational Research Association 2024
Event organizer :
American Educational Research Association
Event date :
11-14
Audience :
International
Peer reviewed :
Peer reviewed
Research unit :
P136 - Sciences de l’enseignement et de la formation
B910 - Cellule de pédagogie facultaire
Research institute :
Soci&Ter
Available on ORBi UMONS :
since 14 April 2024

Statistics


Number of views
57 (4 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS