Article (Scientific journals)
CHARACTERISTICS AND ENGAGEMENT IN AN INTERNATIONAL COMMUNITY OF PRACTICE FOR TECHNOPEDAGOGY: A QUANTITATIVE ANALYSIS
Housni, Sabrin; Temperman, Gaetan; Boumazguida, Karim et al.
In pressIn PUPIL: International Journal of Teaching, Education and Learning
Peer reviewed
 

Files


Full Text
EdTech25_Bangkok_Full_article_Sabrin-Housnipdf.pdf
Author preprint (324.53 kB) Creative Commons License - Attribution
Request a copy

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Housni, Sabrin  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service d'Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
Temperman, Gaetan  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service d'Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
Boumazguida, Karim  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service de la Cellule de pédagogie Facultaire de Psychologie et de l'Education
De Lièvre, Bruno  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service d'Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
Language :
English
Title :
CHARACTERISTICS AND ENGAGEMENT IN AN INTERNATIONAL COMMUNITY OF PRACTICE FOR TECHNOPEDAGOGY: A QUANTITATIVE ANALYSIS
Publication date :
In press
Journal title :
PUPIL: International Journal of Teaching, Education and Learning
ISSN :
2457-0648
Peer reviewed :
Peer reviewed
Research unit :
P303 - Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
Research institute :
Soci&Ter
R250 - Institut de recherche pour le Développement sociétal et territorial
Infortech
R300 - Institut de Recherche en Technologies de l'Information et Sciences de l'Informatique
Available on ORBi UMONS :
since 15 January 2025

Statistics


Number of views
0 (0 by UMONS)
Number of downloads
0 (0 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS