Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
NumEFA : un parcours de formation pour accompagner la transition num ́erique des m ́etiers de l’enseignement et de la formation.
Housni, Sabrin; Ponsard, Jonathan; Temperman, Gaetan et al.
202133è Colloque de l'ADMEE-Europe
Peer reviewed
 

Files


Full Text
378758.pdf
Publisher postprint (82.01 kB)
Download

All documents in ORBi UMONS are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
formation continue; formation d’adulte; innovation technopédagogique; évaluation
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Housni, Sabrin  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service d'Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
Ponsard, Jonathan;  TechnoFuturTIC
Temperman, Gaetan  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Service d'Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
De Lièvre, Bruno  ;  Université de Mons - UMONS > Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education > Ingénierie pédagogique et numérique éducatif
Language :
French
Title :
NumEFA : un parcours de formation pour accompagner la transition num ́erique des m ́etiers de l’enseignement et de la formation.
Publication date :
2021
Event name :
33è Colloque de l'ADMEE-Europe
Event organizer :
université des Antilles
Event date :
12-14 avril 2022
Audience :
International
Peer reviewed :
Peer reviewed
Research institute :
R300 - Institut de Recherche en Technologies de l'Information et Sciences de l'Informatique
Name of the research project :
4796 - Teach Transition - Digital Transition for Teaching - Région wallonne
Available on ORBi UMONS :
since 09 August 2022

Statistics


Number of views
22 (3 by UMONS)
Number of downloads
36 (1 by UMONS)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi UMONS